Regulamin gry miejskiej "Okruchy poezji"



  1. Gra rozpoczyna się o 13:30, na rozwiązanie zagadki masz 2 godziny i 15 minut. Wszystkie punkty zostaną zamknięte o 15:45.
  2. Gra jest przewidziana dla graczy indywidualnych (młodzież może grać pod opieką osób dorosłych) lub zespołów złożonych z maksymalnie 5 osób. Zespołowi przysługuje jedna karta oraz jeden kupon upoważniający do wylosowania jednej nagrody.
  3. Gra została opracowana na 50 graczy. W wypadku większej ilości graczy, organizator będzie łączył ich w zespoły. Przymusowym zespołom przysługuje jedna karta gry oraz kupon na losowanie dla każdego z członków.
  4. Organizator ma prawo rozbić nieformalne zespoły, które będą poruszać się po trasie gry grupowo.
  5. Gra przewidziana jest dla graczy indywidualnych. Można od siebie ściągać rozwiązania lub podsłuchiwać wskazówki uzyskane przez innych graczy. Jednak to jest oszustwo. Lepiej wtedy iść od razu do domu.
  6. Gracz rozpoczyna grę od punktu wyznaczonego przez rzut kością, potem porusza się dowolnie między punktami. Nie ma wyznaczonej trasy.
  7. W ciągu gry możesz odwiedzić punkty dowolną ilość razy, przy czym nie można odwiedzić tego samego punktu dwa razy pod rząd, chyba że polecenie uzyskane w wyniku rzutu kością stanowi inaczej.
  8. O zdobyciu konkretnych informacji decyduje rzut kością. Przy jednej wizycie przysługuje tylko jeden rzut kością, chyba że polecenie uzyskane w wyniku rzutu kością stanowi inaczej.
  9. Jeśli odwiedzasz ponownie dany punkt i uzyskujesz ten sam wynik rzutu kością, co poprzednio - trudno. Widać twoje śledztwo utknęło w miejscu. Przeanalizuj jeszcze raz wskazówki, które już masz i zastanów się, jakie możesz wyciągnąć z nich wnioski.
  10. W kwestiach spornych głos decydujący ma “bohater” danego punktu lub przedstawiciel organizatora opiekujący się danym punktem.
  11. Gra ma dwa cele: należy uwolnić Muzę z rąk porywacza oraz odgadnąć, kim jest porywacz.
  12. Wskazówki uzyskasz na poszczególnych punktach, ukryte są także w listach od porywacza.
  13. Dostałeś do ręki akta poszczególnych bohaterów gry. Prowadź tam dokładne notatki, zapisuj wskazówki. Czytaj uważnie opisy na poszczególnych kartach, myśl logicznie. Łącz wszystkie wskazówki w całość.
  14. Kupon, upoważniający do wzięcia udziału w losowaniu nagród na finale otrzymasz od Muzy, jeśli uda Ci się ją uwolnić. Osoby, które wskażą poprawnie porywacza, wezmą udział w dodatkowym losowaniu.
  15. Gra kończy się o 15:45, finał rozpoczyna koncert Jarosława Chojnackiego w MDK o godz. 16:00. Bądź punktualny! Losowanie nagród odbędzie się po koncercie około godziny 17:15

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz