- Gra rozpoczyna się o 13:30, na rozwiązanie zagadki masz 2 godziny i 15 minut. Wszystkie punkty zostaną zamknięte o 15:45.
- Gra jest przewidziana dla graczy indywidualnych (młodzież może grać pod opieką osób dorosłych) lub zespołów złożonych z maksymalnie 5 osób. Zespołowi przysługuje jedna karta oraz jeden kupon upoważniający do wylosowania jednej nagrody.
- Gra została opracowana na 50 graczy. W wypadku większej ilości graczy, organizator będzie łączył ich w zespoły. Przymusowym zespołom przysługuje jedna karta gry oraz kupon na losowanie dla każdego z członków.
- Organizator ma prawo rozbić nieformalne zespoły, które będą poruszać się po trasie gry grupowo.
- Gra przewidziana jest dla graczy indywidualnych. Można od siebie ściągać rozwiązania lub podsłuchiwać wskazówki uzyskane przez innych graczy. Jednak to jest oszustwo. Lepiej wtedy iść od razu do domu.
- Gracz rozpoczyna grę od punktu wyznaczonego przez rzut kością, potem porusza się dowolnie między punktami. Nie ma wyznaczonej trasy.
- W ciągu gry możesz odwiedzić punkty dowolną ilość razy, przy czym nie można odwiedzić tego samego punktu dwa razy pod rząd, chyba że polecenie uzyskane w wyniku rzutu kością stanowi inaczej.
- O zdobyciu konkretnych informacji decyduje rzut kością. Przy jednej wizycie przysługuje tylko jeden rzut kością, chyba że polecenie uzyskane w wyniku rzutu kością stanowi inaczej.
- Jeśli odwiedzasz ponownie dany punkt i uzyskujesz ten sam wynik rzutu kością, co poprzednio - trudno. Widać twoje śledztwo utknęło w miejscu. Przeanalizuj jeszcze raz wskazówki, które już masz i zastanów się, jakie możesz wyciągnąć z nich wnioski.
- W kwestiach spornych głos decydujący ma “bohater” danego punktu lub przedstawiciel organizatora opiekujący się danym punktem.
- Gra ma dwa cele: należy uwolnić Muzę z rąk porywacza oraz odgadnąć, kim jest porywacz.
- Wskazówki uzyskasz na poszczególnych punktach, ukryte są także w listach od porywacza.
- Dostałeś do ręki akta poszczególnych bohaterów gry. Prowadź tam dokładne notatki, zapisuj wskazówki. Czytaj uważnie opisy na poszczególnych kartach, myśl logicznie. Łącz wszystkie wskazówki w całość.
- Kupon, upoważniający do wzięcia udziału w losowaniu nagród na finale otrzymasz od Muzy, jeśli uda Ci się ją uwolnić. Osoby, które wskażą poprawnie porywacza, wezmą udział w dodatkowym losowaniu.
- Gra kończy się o 15:45, finał rozpoczyna koncert Jarosława Chojnackiego w MDK o godz. 16:00. Bądź punktualny! Losowanie nagród odbędzie się po koncercie około godziny 17:15
Regulamin gry miejskiej "Okruchy poezji"
Subskrybuj:
Posty (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz